Înapoi la Cariere

Asistent – Manager De Proiect

Candidatul ideal:

  • Studii tehnice superioare finalizate – în domeniul construcțiilor civile;
  • Minim 1-3 ani experiență de lucru în domeniul construcțiilor civile;
  • Cunoașterea legislației în ceea ce privește întocmirea cărtilor tehnice ale construcției;
  • Capacitate de planificare și organizare a activităților;
  • Abilitatea de a lucra organizat și de a se încadra în termene limită;
  • Cunoștințe de lucru pe calculator (obligatoriu MS Office);
  • Permis categoria B.

 

Activități:

  • Verifică și întocmește cărți tehnice;
  • Participă la pregătirea documentațiilor aferente autorizațiilor de construire a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale (blocuri, parcări, clădiri de birouri);
  • Pregătește documentația pentru avize, acorduri ș.a.;
  • Depune și ridică documente de la diverse instituții publice;
  • Participă la faze determinante și recepții la finalizarea lucrărilor;
  • Întocmește situații săptămânale (prezență proiectanți în șantier, stadii de execuție, turnări în șantier etc.)
  • Scanează și arhivează corespunzător toată documentația legată de proiect.