Candidatul ideal:
- Studii tehnice superioare finalizate – în domeniul construcțiilor civile;
- Minim 1-3 ani experiență de lucru în domeniul construcțiilor civile;
- Cunoașterea legislației în ceea ce privește întocmirea cărtilor tehnice ale construcției;
- Capacitate de planificare și organizare a activităților;
- Abilitatea de a lucra organizat și de a se încadra în termene limită;
- Cunoștințe de lucru pe calculator (obligatoriu MS Office);
- Permis categoria B.
Activități:
- Verifică și întocmește cărți tehnice;
- Participă la pregătirea documentațiilor aferente autorizațiilor de construire a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale (blocuri, parcări, clădiri de birouri);
- Pregătește documentația pentru avize, acorduri ș.a.;
- Depune și ridică documente de la diverse instituții publice;
- Participă la faze determinante și recepții la finalizarea lucrărilor;
- Întocmește situații săptămânale (prezență proiectanți în șantier, stadii de execuție, turnări în șantier etc.)
- Scanează și arhivează corespunzător toată documentația legată de proiect.