Dacă deții un atestat de IRU și ai experiență în cadrul unui departament de Resurse Umane de cel puțin 3 ani, ești o persoană organizată, responsabilă, ghidat/ă de o puternică motivație de dezvoltare în acest domeniu, trimite-ne CV-ul tău!
Așteptăm cu drag să te cunoaștem și să discutăm despre colaborarea noastră!
Candidatul ideal:
- Studii superioare finalizate;
- Experiență anterioară într-o poziție similară de 3-5 ani (Administrare personal și Salarizare);
- Atestat Inspector Resurse Umane & Salarizare;
- Cunoștințe de legislație a muncii, operare Revisal și Ciel Cloud;
- Cunoștințe operare MS Office (Word, Excel) – nivel mediu;
- Excelente abilități de organizare, implicare și responsabilitate, abilități specifice (lucru cu cifrele), atenție la detalii.
Responsabilități:
Administrare personal
- Întocmirea documentelor de angajare (contracte individuale de muncă, informări, fișe de post) și de încetare (note de lichidare, decizii de încetare, adeverințe de vechime etc.)
- Urmărirea termenelor de expirare a contractelor individuale de muncă și modificarea acestora prin acte adiționale;
- Întocmirea deciziilor și a actelor adiționale pentru întrerupere/reluare activitate, modificări funcții, salarii, prelungiri contractuale etc.
- Înregistrarea și evidența concediilor de odihnă, fără plată, medicale, suspendări, concedii creștere copil etc.
- Înregistrarea tuturor documentelor de modificare a contractelor de muncă în Revisal cu respectarea termenelor legale în vigoare;
- Întocmirea dosarului de recuperare a sumelor aferente concediilor medicale și depunerea acestora la Casele Teritoriale de Sănătate;
- Actualizarea permanentă a bazei de date (angajați activi/inactivi, concedii ș.a.);
- Administrarea și arhivarea tuturor documentelor ce alcătuiesc dosarele de personal;
- Se ocupă de semnarea documentelor de către salariați (acte adiționale, fluturași de salarii etc.) și ține evidența documentelor predate-primite către/de la aceștia;
- Evidența fișelor de SSM și menținerea legăturii cu persoana abilitată să le întocmească.
Salarizare
- Înregistrarea documentelor lunare în programul de salarizare – Ciel Cloud;
- Calcularea salariilor conform pontajelor;
- Întocmirea listelor pentru plata salariilor prin bancă/cash, întocmirea documentelor aferente și evidența acestora;
- Eliberarea statelor de plată;
- Întocmire situații de cheltuieli pe centre de cost/ proiecte.