Înapoi la Cariere

Inspector Resurse Umane & Salarizare

Dacă deții un atestat de IRU și ai experiență în cadrul unui departament de Resurse Umane de cel puțin 3 ani, ești o persoană organizată, responsabilă, ghidat/ă de o puternică motivație de dezvoltare în acest domeniu, trimite-ne CV-ul tău!

Așteptăm cu drag să te cunoaștem și să discutăm despre colaborarea noastră!

 

Candidatul ideal:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență anterioară într-o poziție similară de 3-5 ani (Administrare personal și Salarizare);
  • Atestat Inspector Resurse Umane & Salarizare;
  • Cunoștințe de legislație a muncii, operare Revisal și Ciel Cloud;
  • Cunoștințe operare MS Office (Word, Excel) – nivel mediu;
  • Excelente abilități de organizare, implicare și responsabilitate, abilități specifice (lucru cu cifrele), atenție la detalii.

 

Responsabilități:

Administrare personal

  • Întocmirea documentelor de angajare (contracte individuale de muncă, informări, fișe de post) și de încetare (note de lichidare, decizii de încetare, adeverințe de vechime etc.)
  • Urmărirea termenelor de expirare a contractelor individuale de muncă și modificarea acestora prin acte adiționale;
  • Întocmirea deciziilor și a actelor adiționale pentru întrerupere/reluare activitate, modificări funcții, salarii, prelungiri contractuale etc.
  • Înregistrarea și evidența concediilor de odihnă, fără plată, medicale, suspendări, concedii creștere copil etc.
  • Înregistrarea tuturor documentelor de modificare a contractelor de muncă în Revisal cu respectarea termenelor legale în vigoare;
  • Întocmirea dosarului de recuperare a sumelor aferente concediilor medicale și depunerea acestora la Casele Teritoriale de Sănătate;
  • Actualizarea permanentă a bazei de date (angajați activi/inactivi, concedii ș.a.);
  • Administrarea și arhivarea tuturor documentelor ce alcătuiesc dosarele de personal;
  • Se ocupă de semnarea documentelor de către salariați (acte adiționale, fluturași de salarii etc.) și ține evidența documentelor predate-primite către/de la aceștia;
  • Evidența fișelor de SSM și menținerea legăturii cu persoana abilitată să le întocmească.

Salarizare

  • Înregistrarea documentelor lunare în programul de salarizare – Ciel Cloud;
  • Calcularea salariilor conform pontajelor;
  • Întocmirea listelor pentru plata salariilor prin bancă/cash, întocmirea documentelor aferente și evidența acestora;
  • Eliberarea statelor de plată;
  • Întocmire situații de cheltuieli pe centre de cost/ proiecte.